Olin tänään kampaajalla, ja rakastan tätä tukkaa. Tää on niin ilmava ja ihana ja chic. On kaunis, kevyt ja keväinen olo. Kun vielä itse osaisi laittaa tän yhtä nätisti kuin kampaaja. Ystäviltä tuli kommenttia, ettei mua tunne enkä näytä multa. En sitten tiedä oliko se hyvä vai huono asia. Yksi vaihtari oli oikeasti miettinyt, kun vilkutin, että who´s that girl? 

1489239.jpgYksi kaveri sanoi, että näytän ihan ruotsalaiselta. Kaikilla tukholmassa on kuulemma tällainen tukka. Myös kampaaja sanoi saatuani minut valmiiksi: Hmm, tästä tuli vähän tällainen ruotsalaisen tytön tukka.

Kampaaja myös luuli, että mulla on luonnnkihara tukka, jossa on joku värikäsittely. Vaikka olikin permis ja luonnon väri. Enää ei oo kikkara,  ja siitä suurin ulkonäkö ero tulikin. Kampaanja sanoi myös, että mulla on jo takaraivossa niin paljon hiuksia, kuin ihmisillä yleensä koko päässä. Leikkelin sitä heinäkasaa puolisentoista tuntia.

Oon niin ilonen. Auringonpaistetta, kesätukka ja vielä kioskista tofujätskiä. Voisko elämä paljon enää paremmaksi muuttua.