sing along and it might just get you through. Laugh along with the common people, laugh along even though they´re laughing at you.

Eilen olin Debaser Slussenilla indie-yhteislaulutapahtumassa. Harvinaisen ruotsalainen konsepti. Tunnelma oli ihan mahtava ja biisit hyvä, vaikka en ihan kaikki tuntenutkaan ja vaikka lemppariani vihkosesta ei laulettukaan. Lisäksi jono oli piiitkä. En muista koska viimeeksi olen seissyt niin pitkässä jonossa. Suosittu-juttu siis. Kesän ensimäinen allsång på Debaser.

Itse päädyin paikalle vähän hetkellisestä mielijohteesta. Tarkoituksena oli ollut lähteä eräitten kavereitten kanssa ulos, mutta niillä olikin muuta. Minä olin ihan ajatellut, että perjantai oli sovittu juttu, ilmeisesti ei ollut. Katselin sitten lehdestä, että mitäs sitä tekisi. En kuitenkaan jaksanut olla kovin sosiaalinen ja oli vähän outo fiilis,  siellä innokkaan kansan keskellä. Hieman yksinäinen, ulkopuolinen. Mutta oli se hauskaa silti.Tuntui vähän siltä kuin Common people olisi kertonut minusta. (vaikken kyllä ole mikään rich kid.)

Kohta puoliin pitäisi tästä lähteä katselemaan EuroPride-paraatia. Harmi, että juuri nyt yli viikon kestäneen hellekauden jälkeen alkoi sataa. Ei se mua henkilökohtaisesti haittaa, mutta kyllähän se ihmisiin vaikuttaa ja oishan paraatissa kivempaa kauniilla ilmalla.