Kiire on pitänyt minut poissa blogien ääreltä. Viime viikko meni vapun ennakkojuhlinnassa ja lisäksi useampikin kaveri vietti syntymäpäiviä. Mukavaa perusjuhlintaa. Ei draamaa, ei övereitä, ainoastaan kivaa aika ystävien kanssa.

Tämän viikon olen juoksennellut hoitamassa kaikenlaisia paperiasioita. Mikään ei tunnu onnistuvan. Kämppääkään ei vielä Tukholmasta ole ja lähtö on tällä viikolla. Nyt istun kämpällä roinakasan keskellä ja yritän saada tavaroitani laatikoihin ja päättää samalla, mitä ottaisin mukaan. Tehtävää vaikeuttaa se, että olen lihonnut ja mitkään kesäisemmät vaatteet eivät tunnu mahtuvan päälle. 

Nauraakin olen saanut, sillä Klaus Thunderin ja Ukkosmaineen kokoelma levy tupsahti vihdoin postiluukusta. Lisäksi epämääräisiä paperikasoja siivotessani olen löytänyt yllättävän paljon erilaisia paperilappuja, joissa on, etenkin tietyn killan edustajien, puhelinnomeroita. Tämän tytön fuksivuosi taisi olla hauska. Tältä vuodelta ei puhelinnumeroita ole paljon jäänyt nurkkiin lojumaan. Heh.

Niin paljon rakkautta 2004-2005"jotkut sanoo tätä kemiaksi,
jotkut sanoo tätä matematiikaksi,
mut se ei oo
koska sinä plus minä on yksi"