Eräs vanha ystävä oli lisännyt minut meseensä. Trevligt. Kyllähän mä oon koko ajan sanonut, että jos joku oikeesti haluu ottaa yhteyttä, kyllä se ottaa, vaikkei olisikaan missään facebookissa.

Miks mä en ikinä opi pitämään päätäni kiinni, vaan puhun aina kaikkea ihan typerää. Jag är en hemsk tönt. Ja ei 2410: n sähläily ei ole vain suloista, vaikka jotkut ovat joskus niin väittäneet.

Samma nätter väntar alla.
(en osaa linkittää niin, että saisin sen viedon tähän, oon vähän blondi varmaan. ruotsalaiset tytöt muuten kehuivat hiusteni väriä eilen, olivat ihan silleen, että aivan epäreilua, että tää on mun luonnollinen väri. Itse en ole oikeen koskaan erityisesti arvostanut hiusteni väriä, mutten ole vitsinyt värjätäkään. Yksi sanoi, että tämä on heinän värinen, joskus vuosia sitten tätä kutsuttiin vehnän väriseksi)